Friday, December 15, 2006

病菌(virus)

我中了好严重的病菌,好痛苦,好难受,也许会死掉了。想不到那病菌真的好厉害,好ACTIVE 的攻击我。到如今我还没发出行动来攻击回呢。我真的不想攻击那个病菌,但不攻击那会给我好痛苦,如果攻击了又如何。。。后果会怎样的?我需要攻击它,我需要攻击,
因为它我天天都想起,
因为它我天天都思恋,
因为它我每天都痛苦过日子。
因为它我病倒了。

i get a virus ,very serious virus ,It attack me ,i very tired ,very difficult .may be very difficult until die .i can't think how serious the virus is ,from now i need to prepared to attack the virus .
because of it ,i always think it ,
because of it ,i always dream it,
because of it i very sad having journey of life.
because of it i fall in sick .


No comments: